Fenntarthatósági vezető – Stratégiai lépés a jövőért – Behaviour

Egyre több hazai vállalatnál jelenik meg az úgynevezett sustainability manager, vagyis fenntarthatósági vezető, aki a zöld törekvések előmozdításáért felel. Alkalmazása versenyelőnyt, munkáltatói márkaerősítést és hosszú távú üzleti sikert hozhat, ugyanakkor a pozíció bevezetéséhez szükség van néhány fontos és kihagyhatatlan lépésre.

A fenntarthatósági vezető feladatai között nem csupán a jogszabályi megfelelés biztosítása szerepel, hanem sokat tehet a vállalati kultúráért és a munkavállalói elkötelezettségért is. „A saját vállalatunk példájából kiindulva elsődleges szerepkörként az edukációs és információterjesztő feladatokat látom, illetve a zöld szemléletmód meghonosítását a menedzsmentben és a munkavállalói oldalon egyaránt. Fontos, hogy az ESG-stratégiát a kollégák felé is kommunikáljuk. Nemcsak az elvárásokat kell megismerniük, hanem azt is, hogy a vállalat mit tesz az ökológiai egyensúlyért, az eredményekről pedig a fenntarthatósági vezető tájékoztatja a vezetőséget és a munkavállalókat” – mondja el Kiripóczky László, a UBM Csoport HR-igazgatója. A szakértő elmondása szerint a fenntarthatósági vezető amellett, hogy tisztában van a törvényi előírásokkal, ismeri a vállalat működését, és a cég sajátosságait figyelembe véve közöl az ESG-jelentésben részletes adatokat, információkat.

https://behaviour.hu/fenntarthatosagi-vezeto-strategiai-lepes-a-jovoert/

UBM-befektetésekkel kapcsolatos kérdések esetén állunk szíves rendelkezésére az investors@ubm.hu e-mail címen.

A jelen blogposzt kizárólag kommunikációs célokat szolgál, az nem minősül ajánlattételnek, ajánlattételi felhívásnak, befektetési, jogi, pénzügyi, vagy közteherviseléssel kapcsolatos tanácsadásnak, sem részletes befektetési, vagy pénzügyi elemzésnek. Blogunkat kizárólag ismeretterjesztési és edukációs célból hoztuk létre, amellyel közösséget szeretnénk építeni. A jelen blogposztban foglalt tájékoztatás nem teljes körű.