Ledobta a cukiságbombát az UBM – Agrárszektor

UBM

Májusban indította el az UBM Csoport a Facebook-oldalán az úgy nevezett „Boci-sorozatot”. A koncepció lényege, hogy mivel sokan még nem láttak élőben tehenet, ezért a cég egyik kollégája elmegy azokhoz a partnerekhez, akik a takarmányt vásárolják, és aranyos, cuki fotókat készít az ott élő állatokról.

UBM-befektetésekkel kapcsolatos kérdések esetén állunk szíves rendelkezésére az investors@ubm.hu e-mail címen.

A jelen blogposzt kizárólag kommunikációs célokat szolgál, az nem minősül ajánlattételnek, ajánlattételi felhívásnak, befektetési, jogi, pénzügyi, vagy közteherviseléssel kapcsolatos tanácsadásnak, sem részletes befektetési, vagy pénzügyi elemzésnek. Blogunkat kizárólag ismeretterjesztési és edukációs célból hoztuk létre, amellyel közösséget szeretnénk építeni. A jelen blogposztban foglalt tájékoztatás nem teljes körű.